Boek recensies

Jack:

“Het boek jackpot neemt je mee in het leven van Tamara en het punt waar ze besluit haar leven te lijden precies zoals ze zelf wilt. Er worden veel vragen aan de lezer zelf gesteld die je helpen dichter bij jezelf te komen en helpen je begrijpen waarom je handelt op een bepaalde manier in verschillende situaties. Ik wil verder niet teveel verklappen maar vind dit boek zeer interessant en ook zeker een aanrader. Wil je een betere versie van jezelf worden lees dan jackpot :).”

Iris:

“De afgelopen dagen heb ik het boek “Jackpot” gelezen. In dit boek deelt Tamara haar ontroerende en inspirerende levensverhaal. Bepaalde stukken in het boek las ik met een brok in mijn keel en waren heel aangrijpend. Maar het mooie aan haar verhaal is dat ze er alleen maar sterker uitgekomen is. Met dit boek wil ze anderen inspireren om je mindset aan te passen en de touwtjes weer in eigen handen te krijgen. Van onzeker meisje is ze veranderd naar een krachtige vrouw vol zelfvertrouwen. Zo knap!!”

Dionne:

“Lees jij wel eens biografische of zelfhulpboeken? Onlangs las ik ‘Jackpot’. Aan de hand van haar eigen ervaringen probeert Tamara je bewust te laten worden van je eigen leven en conditionering. Hoe ben jij de persoon geworden die je nu bent? En wat ging daar aan vooraf? Wat houd jou tegen in je leven of heeft je juist geholpen en waarom? Allerlei facetten van het leven passeren de revue, werk, familie, liefde, vriendschappelijke relaties etc. Via haar verhaal word het om de zoveel hoofdstukken doorvertaald naar vragen over jouw leven, voor jouw eigen inzicht. Extra leuk, dit boek is duurzaam gemaakt.”

Amy:

“Ik begon te lezen in het boek en.. kon niet meer stoppen met lezen. Ik heb het dan ook in een paar avonden uitgelezen. Ík werd helemaal in het verhaal gezogen en kwam veel herkenbare dingen tegen, wellicht op een wat andere manier, maar de herkenning was er.

In het boek vind je op diverse plekken kaders, hierin staan vragen gericht aan jou. Het boek zet aan tot zelfreflectie en dat werkt erg prettig. Onder andere vragen over opvoeding, relaties, angsten, emoties, gedachten, Achterin het boek is ruimte om je gedachten op te schrijven.

Zelf ben ik al een tijdje bezig met het werken aan mijn mindset, want het brein is tot zoveel dingen in staat en veel krachtiger dan wij denken. Je mindset houdt verband met jouw geluk, gezondheid en succes in het leven.

Wat mij betreft zou iedereen dit boek minstens één keer gelezen moeten hebben in zijn/haar leven. Het leest niet alleen makkelijk weg, het bevat ook veel herkenning en maakt (on)bewust veel in je los. De eerste stap naar een gelukkiger, gezonder en succesvoller leven!

Zelf heb ik ook een persoonlijk gesigneerd exemplaar mogen ontvangen en op de een of andere manier zorgde het ervoor dat ik me iets meer verbonden voelde met Tamara.

Daarnaast steun je met het kopen van het boek stichting “Kenya Child Care’, een rescue centre voor kinderen die als vuilnis op straat zijn gezet. En je draagt bij aan een duurzamere wereld, het boek is namelijk gemaakt van steengruis en landbouwafval. Win-win situatie!”

.

Bestel hier jouw eigen ‘Jackpot’

&

ontvang een gesigneerde versie van Tamara!

.

.

Lisanne:

“Dit is niet een doorsnee boek, merk ik wanneer ik een aantal hoofdstukken heb gelezen. Het is meer alsof een goede vriendin in één keer zo gedetailleerd mogelijk haar levensverhaal aan je wil vertellen. Na elk hoofdstuk stelt Tamara je steeds een vraag: heeft ze het wel goed aangepakt? Zou je het misschien anders aanpakken in de toekomst? Of was deze manier waarop ze dit aanpakte juist een schot in de roos? Zo zet Tamara je aan het denken over hoe jij in die situatie zou hebben gereageerd.

Doordat het is alsof een vriendin haar verhaal vertelt, leest het heel makkelijk. Er zitten geen lange zinnen in het boek, je leest hem dus in no-time uit, ondanks dat het een aardig dik boek is, met 351 pagina’s. Ook lees je tussen de regels door dat Tamara al vroeg in haar leven een andere kijk op het leven heeft dan haar leeftijdsgenoten. Zo heeft ze visioenen en vaak uitgesproken meningen. Het is heel leuk om zo een kijkje te krijgen in iemand anders hoofd.

Een van haar visioenen, dat ze op haar 35e miljonair zou zijn, komt uit. Een paar weken voordat ze 35 wordt heeft ze nog niets, maar tóch is het gebeurd, ze werd miljonair. Ze noemen haar ook wel ‘de levende Secret’. Naar dat verhaal word je toch gewoon benieuwd?”

Stephanie:

“Een aanrader voor iedereen die bezig is met mindset. Jackpot is de sleutel tot een goede mindset naar meer geluk, meer succes en een betere gezondheid. Perfect voor iemand die dat extra duwtje nodig heeft om zijn dromen te volgen. Het start met het levensverhaal van Tamara, wat ik heel stoer vind van haar om dit zo op papier te zetten. Ze bewijst dat je met de juiste mindset heel ver kunt geraken in het leven en je dromen kunt najagen. Een van de beste boeken die ik ooit las, meen ik oprecht! Een must-read voor iedereen!”

Steffanie:

“Hoe ziet jouw leven eruit als alles mogelijk zou zijn? Dat is de eerste regel van de achterkant van het boek ‘JACKPOT, de sleutel tot innerlijke rijkdom.’ Een fantastisch boek vol met inzichten en tips hoe jij je leven meteen tijdens het lezen kan inzetten voor een nóg mooier leven. Dit boek ben ik gaan lezen en meteen was ik geboeid door het verhaal. Een waargebeurd verhaal waarin de schrijfster (Tamara) je meeneemt in haar levensverhaal. Bij het lezen voel ik veel herkenning, niet zozeer door alle gebeurtenissen, maar wel de denkwijze die Tamara heeft. De drang om door te lezen is groot.

Doordat er regelmatig een aantal vragen voorbijkomen voor de lezer, wordt je actief aan het denken gezet om vervolgens je eigen leven eens onder de loep te nemen aan de hand van de inzichten van Tamara. Onwijs waardevol om dit ook meteen op te schrijven. Je kan geen excuus bedenken dat je geen papier bij de hand hebt om op te schrijven, dit zit namelijk achterin het boek. Hoe tof!

Ik voel me gecoacht door Tamara, ondanks dat het beschreven staat in het boek. Door haar levenservaring zijn de vragen die er gesteld worden, zeer nuttig te noemen. Stuk voor stuk zijn het prachtige inzichten op allerlei gebieden. Liefde, werk, sociale contacten en hoe jij bent en denkt als persoon. Kortom, een heel fijn boek waarvan ik denk dat iedereen er iets uit kan halen voor een positiever en mooier leven!”

Ina:

“This book can change your life! Would you like to be successful and happy in every aspect of your life? Do you want to experience more inner peace or cope better with stress? Or do you have the strong feeling that you are not using your talents enough, that you don’t know what you want anymore or that you want to get even more out of your life? How you can be a source of inspiration for others and in that way contribute to a better world. Then this book is written for you. It shows how you can regain control of your own life.”

Rachel:

“Ik heb een enorm mooi boek met bewondering gelezen! Ik moest het echt even delen met jullie! Dit boek beschrijft gewoon dat je altijd jouw eigen hart moet volgen. Hierdoor kan je ultiem gelukkig zijn en jouw doelen bereiken! Dit kan gaan via hobbels of met moeilijke opstakels, maar door dit boek zie ik in dat je altijd uit een cirkel kan wanneer dat jij daar klaar voor bent! Wat een adembenemend boek is dit!”

.

Bestel hier jouw eigen ‘Jackpot’

&

.

.

Stefani:

“In ‘Jackpot, de sleutel tot innerlijke rijkdom‘ neemt Tamara je stapsgewijs mee in haar leven en leefstijlverandering. Ze vertelt dapper en open over de route die zij heeft afgelegd tot sterke vrouw en succesvolle ondernemer. Bladzijde voor bladzijde voelt het alsof ik Tamara steeds beter leer kennen. Ik ken haar niet, maar ik heb het gevoel dat dit boek recht uit haar hart komt. Haar manier van schrijven is intiem, heel persoonlijk en toegankelijk. Het boek leest als een trein. Tijdens het lezen, voelde ik een drang om door te blijven lezen, om meer te weten te komen over Tamara. Haar verhaal raakt me en maakt iets in me los. Ik voel een soort verbondenheid en kon het boek dan ook niet wegleggen. Ik heb het boek verslonden.

Veranderen vraagt om lef en zelfreflectie. Het is niet makkelijk, maar het absoluut waard. Ik durf steeds meer mezelf te zijn, eigen beslissingen te nemen, te luisteren naar mijn gevoel en de ruimte te nemen om voor mezelf te kiezen. ‘Jackpot, de sleutel tot innerlijke rijkdom‘ bevestigt voor mij dat ik trots mag zijn op de reis die ik heb afgelegd en inspireert me om verder te groeien, om nog steviger in mijn schoenen te staan en mijn dromen waar te maken. Ik focus me op wat ik wil bereiken. Ik herkende me ook in het verwateren van vriendschappen tijdens het proces van mijn persoonlijke groei.

Een mooie quote van Tamara die ik meeneem: ik laat mezelf alleen nog inspireren door mensen die verder zijn in hun ontwikkeling dan ik, omdat zij mij kunnen helpen bij mijn persoonlijke groei. Tamara inspireert me om mijn intuïtie verder te ontwikkelen. Hoe meer ik hierover lees, hoe blijer ik word.”

Poulami:

“Yes, I feel so motivated after reading ‘Jackpot’. It is based on a true story of a woman who believes nothing is impossible in this world despite several challenges.”

Wil:

“Heb jij interesse in NLP en je dromen waarmaken? Om de hoofdrolspeler te worden van je eigen leven én iets te betekenen voor de wereld om je heen? Dan is dit vast een boek voor jou.

Jackpot is een combinatie van een waargebeurde roman en een zelfhulpboek. Daardoor leest het een stuk vlotter weg én kan je het meer in de juiste setting zien. Een boek wat vaag verteld over een theorie kan leuk klinken, maar door deze praktijkverhalen erbij te lezen gaat het meer voor je leven. Uiteraard help je jezelf alleen als je ook werkelijk de vragen eerlijk beantwoord. Doordat je deze antwoorden eveneens in het boek kunt opschrijven, kan je alles mooi bij elkaar houden en heb je een prachtig naslagwerk als je nog eens terug wilt grijpen op je bevindingen. Koop je het boek, dan ondersteun je de stichting ‘Kenya Child Care’.

Dit is een rescue centre voor straatkinderen. Het boek is verder helemaal in ‘stijl’ wat betreft goed met de wereld om je heen omgaan. Het is namelijk gemaakt van stone paper en leaf paper, papier gemaakt van steengruis en landbouwafval.”

Wendy:

“Het boek begint met heftige stukken over het verleden van Tamara. Daarna kom je op het stuk waarin ze besluit het heft in eigen hand te nemen en haar leven precies zo te leven als ze dat wil. Ondanks dat ze wist dat niet iedereen er even blij mee zou zijn, heeft ze ervoor gekozen om de waarheid op te schrijven en niemand te sparen. Ze verliest hierdoor mensen die niet willen geloven hoe het in haar jeugd was en toch komt ze er sterker uit. Het is mooi te lezen dat ze haar eigen toekomst heeft bepaald en dat het is gelukt. Goed om te lezen dat ze nu met zoveel overtuiging anderen is gaan helpen.

Het boek leest erg fijn, het bestaat uit korte hoofdstukken waarin het leven van Tamara beschreven is. De hoofdstukken staan in chronologische volgorde. Op diverse plekken komen er kaders voor in het boek. Hierin staan inspirerende vragen die aan je gericht zijn, achterin het boek zijn nog een aantal pagina’s waar je de vragen kunt beantwoorden. Door het nadenken over de vragen kom je al dichterbij jezelf. In het boek wordt op een bijzondere wijze door Tamara beschreven wat ze hierbij allemaal tegen is gekomen. Het is voor iedereen een aanrader om het boek te lezen. Als je over de vragen nadenkt en voor jezelf beantwoord, zul je jezelf beter gaan voelen en een betere versie van jezelf worden.”

Nicole:

“Wat een fantastisch boek! Je gaat helemaal in het verhaal mee en er staan super vele nuttige tips in die je leven een stuk gemakkelijk kunnen maken. (ik vond het zelfs jammer dat het boek uit was) Ontroerend en inspirerend hoe dromen waar kunnen worden. Je eigen Jackpot en rijkdom creëren dat is wat je iedereen wenst en door dit boek krijg je heel veel inspiratie. Een verhaal waar veel mensen van kunnen leren om negatieve energie om te zetten naar het positieve en er het mooiste leven van te maken. Bedankt Tamara!”

.

Bestel hier jouw eigen ‘Jackpot’

&

.

.

Frank:

“Dit boek lezen zou voor iedereen een verrijking zijn. Ik ben geen ondernemer maar haal er heel veel uit. En ervaar ook herkenning. Het leest prettig en maakt veel in je los. Het sluit ook perfect aan op de populaire boeken van Hans Peter Roel en Mark Verhees. Lees het, ontdek de sleutel, en je zult merken dat jij en je omgeving er baat bij hebben. Bedankt voor je openheid en veel succes Tamara. Gr Frank.”

Esther:

“Lieve Tamara, als eerste wil ik je bedanken voor je persoonlijke berichtje in mijn boek. En wat je schreef is heel kloppend. Ik ben al een aantal maanden bezig om aan mezelf te werken en dat werpt steeds meer zijn vruchten af. Jouw verhaal is in veel dingen zo herkenbaar. Dit boek heeft mij echt doen inzien dat ik op het juiste pad ben! Ik zat al jaren te twijfelen om de opleiding als doula te gaan volgen en ik ben het nu gewoon gaan doen!! Ik mag er zijn en ik kan het! Dank dat je dit prachtige boek hebt geschreven en heel veel succes met alles wat je doet. Je bent een prachtig mens! Liefs Esther.”

Natasja:

“Dank je wel Tamara voor je woorden in je boek dat ik vorige week kocht. Ik ben superblij met je boek. Inmiddels halverwege, wil ik het snel uitlezen, maar ook weer niet. Een deel materie ben ik bekend mee maar ook een deel is nieuw. Ik denk dat dit boek een mooie plaats krijgt en dat ik vaak terug zal bladeren, notities maken enzo. Ik ga er veel aantekeningen in maken. Dank je wel voor het delen van jouw verhaal en een kijkje in jouw leven.”

Sandra:

“Hi Tamara, vandaag ontving ik je prachtige boek. Dank je wel voor je lieve en pakkende persoonlijke tekst die je erin hebt geschreven en om wie je bent. Ik ben geraakt en geïnspireerd door wie je bent en wat je neerzet. Je hebt het goed, ik heb veel paarden en mijn bedrijf heet Lighthorse. Transformeren van het gedrag en het realiseren van gewenste resultaten is wat me echt bezig houdt en waarmee ik het verschil mee probeer te maken. Ga jij in november naar de platinum spiritual trip? Alle goeds en veel licht en liefde, Sandra.”

Sebina:

“Bedankt voor je boek en wat een mooie woorden voorin. Bijna goed, gelukkig al veel pittige en wilde haren verloren. Maar inderdaad nog niet alles. Zal met veel plezier je boek gaan lezen.”

.

Bestel hier jouw eigen ‘Jackpot’

&

.

.

Patricia:

“Hoi Tamara, we kennen elkaar (nog) niet. Na de uitzending Steenrijk, Straatarm heb ik je boek gekocht. Ik heb het in 1 adem uitgelezen. Wat een krachtige vrouw ben je, ik herken mezelf in heel veel opzichten. Ook ik groeide op met een narcistische vader, vrienden en partners volgden. Jaren van zelfontwikkeling, vallen en opstaan. Een huwelijk van 25 jaar ontbonden drie jaar geleden. Scheiden van een narcist is de grootste uitdaging ooit maar het is me gelukt. Ik heb mijn leven weer op de rit, gelukkig met mezelf en mijn 2 dochters van 14 en 19. Hen gun ik een ander leven/partner. Het was mijn taak in dit leven om dit patroon in de familielijn te doorbreken. Dat is gelukt, maar de loodzware weg die ik moet doorstaan gun ik niemand. Ik ben nu yogadocent maar ook ondernemend. Ik herken zoveel in jou. Mocht je het leuk vinden om een keer thee te drinken met mij, heel graag. Ik volg altijd mijn intuïtie. Liefs Patricia.”

Kim:

“Hey Tamara, ik ben nu op de helft van je boek. Wat een goed boek en ik raad het iedereen aan. En wat geef je jezelf bloot in het begin en wat heb je toch veel mee gemaakt. Ik vind jou vooral een goed voorbeeld. Ik ben nog degene met veel overgewicht, migraine, fibromyalgie en degene die zich nog niet echt belangrijk vind, maar zorgt voor mijn gezin. Ik ga er weer voor zitten om de rest van het boek uit te lezen.. Ik moet nog even kijken wat het kost bij jou om je cursus online en alles te volgen, of dat haalbaar is bij mij in verband met 2 studerende pubers in huis. Maar de wil is er. Ik ken je echt totaal niet, maar heb heel veel respect voor jou.”

Lub:

“Hoi Tamara, dank je wel voor je mooie boek! En dankjewel voor je mooie woorden! Inderdaad heel veel op m’n stokje gekregen in m’n jeugd maar ook nu nog steeds. Maar ik ben een “straatvechter” en heb terug gevochten. Ik ben 35 jaar gelukkig getrouwd (dit is voor mij ook een baken in zee) en heb een mooie zaak, (we houden ons bezig met het elimineren van micro-organismen, ja ook virussen) maar de laatste tijd is de wil om te vechten een beetje op de achtergrond. Ik ben moe van alle aanvallen vooral van onze regering die een mooi product de grond intrappen. Ik heb genoten van de uitzending van Steenrijk, Straatarm top!”

Esmir van Wering, auteur en journalist

“Jackpot is het waargebeurde verhaal van een vrouw die, ondanks hardnekkige tegenwerking uit haar omgeving, trouw blijft aan zichzelf en haar eigen weg durft te gaan. Een fascinerend en zeer inspirerend boek over hoe je jouw gedroomde leven kunt manifesteren.”

Robert Schulze, founding partner GrowthFactory

“Jackpot is het zeer open, ontroerende maar ook humoristische levensverhaal waarin Tamara haar levenslessen op prettige wijze met jou deelt. Met bijzondere verhalen uit haar bewogen leven, praktische tips én indringende vragen aan jou als lezer. Als je écht het lef hebt om met jezelf in gesprek te gaan, kom je tot nieuwe inzichten die jou verder brengen op weg naar jouw ideale leven. Het is niet iedereen gegeven, maar voor diegenen die het lef hebben is dit boek een daadwerkelijke Jackpot.”

.

Bestel hier jouw eigen ‘Jackpot’

&